- Hvordan reflekterer studenten over
- det gjennomførte leseprosjektet
- sin egen praksis og egne erfaringer
- bruk av pensumlitteratur
- andre kilder
- blogging som refleksjons- og kommunikasjonsverktøy?
I mine kommentarer til deres blogger har jeg prøvd å gi noen konkrete innspill for at dere skal kunne sette både leseprosjektet og bloggingen inn i nye perspektiv, f.eks. teori om sammensatte tekster eller å lese blogg som skjermtekst ved å diskutere lesestrategibegrepet. Når dere nå inntar et slikt metaperspektiv, vil dere også kunne karaktersiere deres egen rolle - som leselærer, blogger og kommentator i andres blogger.
Hei
SvarSlettRart det ikke er mulig å slette hele kommentarfeltet. Nå ser alle at jeg angret på det jeg skrev først. Grr. :-)
Jeg har kladdet et refleksjonsskriv, men det ble alt for langt. Når jeg skal reflektere over bloggingen i lys av teori om sammensatte tekster og lese blogg som skjermtekst ved å diskutere lesestrategibegrepet er jeg redd dette blir egen fagtekst :-))
Skal vi bruke teori og kildehenvisninger i skrivet?
Det gjør ikke noe om du overskrider en side i WORD - ville bare at dere skulle senke skuldrene litt. Når du bruker teori, er det vel hensiktsmessig å vise til den også. Skal se om jeg får slettet "angre-kommentaren" din.
SvarSlett